Pravidlá korešpondenčnej časti školského kola ACM na FEI STU
-
Pokiaľ nie je tu uvedené inak, platia pravidlá
súťaže ACM.
- Súťaž prebieha 27. marca - 3. mája 2000.
Neskôr odovzdané riešenia nebudú
akceptované.
- Zúčastniť sa môžu tímy, ktoré sa riadne zaregistrujú na registračnej stránke
(registrácia je možná aj počas súťaže).
Tímy môžu byť trojčlenné, dvojice (kvalitné dvojice tretiakov a mladších môžu byť v budúcnosti doplnené
bakalármi, ktorí reprezentovali školu minulý rok), prípadne aj jednotlivci.
- Nie je dovolené používať prácu členov iného tímu, ani so so súhlasom toho tímu.
- Súťaž sa koná korešpondenčne, z toho vyplýva neobmedzené použitie zdrojov
a výpočtovej techniky pri riešení.
- Riešenia môžu byť v jazykoch C/C++ podľa normy ANSI (teda nie Pascal). Testovať sa budú
v OS Linux s kompilátorom GNU (g++). Maximálna veľkosť odovzdávaného zdrojového textu
je 128 KB. Program môže používať najviac 16 MB operačnej pamäti.
- Pokiaľ v zadaniach nie je uvedené inak, rozsah celých čísel je taký
ako rozsah 32-bitového typu int a rozsah reálnych čísel taký ako rozsah
64-bitového typu double.
- Každý tím môže každý problém odoslať na otestovanie najviac štyri razy.
Nezaručuje sa doba odozvy testovania, preto v blízkosti konca súťaže riskujete,
že už ďalšie odovzdanie nestihnete.
- Priebežné výsledky súťaže sa nebudú zverejňovať. Odovzdávanie riešení, potvrdenie
odovzdania a výsledok testu sa bude vykonávať e-mailom na adrese
mvarga@acm.org.
-
Vec (Subject) správy musí začínať slovom SUBMIT, za ktorým nasleduje číslo tímu a písmeno
problému.
Príklad subjectu správy odovzdania: SUBMIT1F (= tím 1 odovzdáva problém F)
-
Programy sa môžu posielať buď priamo v tele e-mailu, alebo ako príloha a zozipované.
-
Na začiatku odovzdávaného programu musí
byť v komentári uvedené heslo pridelené odovzdávajúcemu tímu.
-
Na adrese mvarga@acm.org sa tiež možno
informovať v prípade nejasností v pravidlách a priebehu súťaže.
- Za čas odovzdania sa považuje okamih prijatia e-mailu cieľovým mail-serverom.
- Hodnotí sa v prvom rade počet odovzdaných príkladov, v druhom rade súčet
časov úspešných odovzdaní od začiatku súťaže.
Neúspešné odovzdanie riešenia sa penalizuje pričítaním 2 dní k celkovému času,
za predpokladu, že riešenie nakoniec bolo akceptované.
- Poriadatelia súťaže si vyhradzujú právo udeliť prémiu za rýchle alebo inak
zaujímavé riešenia.
[ Na hlavnú stránku ]