TP Cup 2020

Súťaž o najlepší tím roka

Finále - naživo 19.6.2020 Nové

Do finále súťaže TP Cup 2020 postupuje nasledujúcich 6 tímov. O víťazovi TP Cup 2020 sa rozhodne vo veľkom finále súťaže naživo 19.6.2020.

» Živý prenos «

Program

9:15
Úvod
9:20 - 9:45
Tím 22: predicar
9:50 - 10:15
Tím 3: Fireant
10:20 - 10:45
Tím 7: AnimalRes
10:45 - 11:05
prestávka
11:05 - 11:30
Tím 9: QuestionH
11:35 - 12:00
Tím 14: Multibank
12:05 - 12:30
Tím 15: imAgent
12:30
Porada komisie / Vyhlásenie víťazov

Tímy v semifinále

Tím 3: Fireant

Internetom sa šíri veľké množstvo informácií, ktorých pravdivosť je veľmi ťažko overiteľná. Tu prichádza náš jedinečný portál zameraný na boj s falošnými informáciami. Pomocou pár kľúčových slov alebo url si môžete overiť spoľahlivosť zdrojov, pravdivosť článkov a výrokov. Okrem iného si môžete pozrieť rôzne analýzy, ktorými vás bude sprevádzať intuitívny chatbot a v prípade ďalších otázok ich môžete adresovať na expertov pomocou jedného kliku. V prípade potreby hlbších analýz náš portál poskytuje vyhľadávanie, pomocou ktorého si môžete vyhľadať v poslednom týždni zverejnené články obsahujúce falošné informácie. Pričom o nových výsledkoch v budúcnosti vás môžeme notifikovať emailom.

Zobraziť stránku tímu
Tím 7: AnimalRes

Napriek tomu, že zviera nie je vec, prípady týrania zvierat sú bohužiaľ každodennou skutočnosťou. V projekte spolupracujeme s občianskym združením SOS linka pre zvieratá v núdzi, ktoré sa venuje pomoci týraným zvieratám. Našou úlohou je vytvoriť systém, ktorý uľahčí prácu občianskeho združenia a priblíži ju medzi bežných ľudí. Účelom systému je zastrešiť manažment prípadov týraných zvierat, od ich nahlásenia až po vyriešenie. Systém umožňuje používateľom podať združeniu pomocnú ruku vo forme dobrovoľníctva alebo finančného príspevku. Členom združenia umožňuje jednoduchú administráciu prípadov, noviniek, reportov či inšpektorov pracujúcich v združení. Dúfame, že sa systém rozšíri aj medzi ďalšie organizácie pomáhajúce zvieratám.

Zobraziť stránku tímu
Tím 9: QuestionH

Databanka udalostí je webová aplikácia podporujúca online výučbu. Je určená nielen pre študentov a učiteľov, ale praktických pre každého kto sa chce niečo naučiť, alebo zdieľať svoje vedomosti s ostatnými. Databanka pozostáva zo súboru udalostí - otázok a úloh, ktoré sa spájajú do vyučovacích hodín a následne do celých predmetov. Z týchto udalostí sa môžu následne tvoriť testy pre študentov daného predmetu. Najväčším benefitom databanky, ktorý určite ocení každý študent je fakt, že test pozostáva len z udalostí, ktoré boli študentovi vopred dostupné. Tento fakt dokáže študentov odbremeniť od častej nervozity a stresu spôsobovaného testami.

Zobraziť stránku tímu
Tím 14: Multibank

Projekt reaguje na problém moderného bankovníctva, kedy si používatelia zakladajú viacero účtov v rôznych bankách. Každá banka zameriava svoju aplikáciu len na prehľad vlastných účtov. Aplikácia MultiBank predstavuje revolučné riešenie týchto problémov. So zameraním na pohodlie používateľa sme zjednotili všetky banky do jednej aplikácie. Získajte osobný prehľad o všetkých vašich financiách a prezerajte všetky svoje transakcie na jednom mieste. Aplikácia využíva strojové učenie na predikciu budúcich zostatkov účtov a na detekciu pravidelných platieb, čo zaručí, že sa vám nikdy nestane že by ste zabudli zaplatiť pravidelnú splátku.

Zobraziť stránku tímu
Tím 15: imAgent

Cieľom projektu imAgent je poskytnúť zákazníkom elektronických obchodov inovatívny spôsob vyhľadávania produktov. Umožňujeme rôzne formy vyhľadávania – pomocou textového dopytu, obrázka alebo ich kombinácie. Výsledky vyhľadávania je možné filtrovať a zoraďovať podľa preferencií zákazníka. Webová aplikácia obsahuje aj administrátorskú časť pre prevádzkovateľov elektronických obchodov. Jej hlavnou funkcionalitou je vytváranie nových projektov, ich úprava z pohľadu vyhľadávacieho systému (zmena mopovania, pridanie filtorov, výpočet boostingu), pridávanie produktov spojené s autentifikáciou, ich zmazanie, či dočasné vyradenie z ponuky. Projekty je možné zdieľať s ostatnými používateľmi aplikácie. Súčasťou administrátorského rozhrania je prehľad analytických štatistík projektov, zozbieraných z implicitnej spätnej väzby.

Zobraziť stránku tímu
Tím 22: predicar

Pri kúpe auta z druhej ruky je pre neskúseného zákazníka ťažké vyhodnotiť či je ponuka výhodná alebo nie. Preto sme vyvinuli aplikáciu PrediCar, ktorá využíva umelú inteligenciu na analýzu podobnosti ponúk a ich cenové porovnanie s ostatnými inzerátmi. Tým pomáhame zákazníkovi sa bez námahy rozhodnúť sa pre najvýhodnejšiu ponuku na trhu s ojazdenými autami.

Zobraziť stránku tímu

Semifinále

Tieto tímy postúpili do semifinále a mohli ste za ne hlasovať.

Tím 2: Coven

Virtual reality (VR) has a big range of various kinds of applications in many industries. It is being continuously used more and more as virtual reality devices become more accessible for individuals or institutions. One of the most popular and useful applications of this technology is allowing people to meet, cooperate and solve problems together in an online virtual environment. Our tool integrates multiuser cooperation functionalities into Unity scenes enabling people to talk to each other, see each other’s personalized avatars and their movement and it realistically synchronizes the position and rotation of objects used in the scene.

Zobraziť stránku tímu
Tím 3: Fireant

Internetom sa šíri veľké množstvo informácií, ktorých pravdivosť je veľmi ťažko overiteľná. Tu prichádza náš jedinečný portál zameraný na boj s falošnými informáciami. Pomocou pár kľúčových slov alebo url si môžete overiť spoľahlivosť zdrojov, pravdivosť článkov a výrokov. Okrem iného si môžete pozrieť rôzne analýzy, ktorými vás bude sprevádzať intuitívny chatbot a v prípade ďalších otázok ich môžete adresovať na expertov pomocou jedného kliku. V prípade potreby hlbších analýz náš portál poskytuje vyhľadávanie, pomocou ktorého si môžete vyhľadať v poslednom týždni zverejnené články obsahujúce falošné informácie. Pričom o nových výsledkoch v budúcnosti vás môžeme notifikovať emailom.

Zobraziť stránku tímu
Tím 7: AnimalRes

Napriek tomu, že zviera nie je vec, prípady týrania zvierat sú bohužiaľ každodennou skutočnosťou. V projekte spolupracujeme s občianskym združením SOS linka pre zvieratá v núdzi, ktoré sa venuje pomoci týraným zvieratám. Našou úlohou je vytvoriť systém, ktorý uľahčí prácu občianskeho združenia a priblíži ju medzi bežných ľudí. Účelom systému je zastrešiť manažment prípadov týraných zvierat, od ich nahlásenia až po vyriešenie. Systém umožňuje používateľom podať združeniu pomocnú ruku vo forme dobrovoľníctva alebo finančného príspevku. Členom združenia umožňuje jednoduchú administráciu prípadov, noviniek, reportov či inšpektorov pracujúcich v združení. Dúfame, že sa systém rozšíri aj medzi ďalšie organizácie pomáhajúce zvieratám.

Zobraziť stránku tímu
Tím 9: QuestionH

Databanka udalostí je webová aplikácia podporujúca online výučbu. Je určená nielen pre študentov a učiteľov, ale praktických pre každého kto sa chce niečo naučiť, alebo zdieľať svoje vedomosti s ostatnými. Databanka pozostáva zo súboru udalostí - otázok a úloh, ktoré sa spájajú do vyučovacích hodín a následne do celých predmetov. Z týchto udalostí sa môžu následne tvoriť testy pre študentov daného predmetu. Najväčším benefitom databanky, ktorý určite ocení každý študent je fakt, že test pozostáva len z udalostí, ktoré boli študentovi vopred dostupné. Tento fakt dokáže študentov odbremeniť od častej nervozity a stresu spôsobovaného testami.

Zobraziť stránku tímu
Tím 14: Multibank

Projekt reaguje na problém moderného bankovníctva, kedy si používatelia zakladajú viacero účtov v rôznych bankách. Každá banka zameriava svoju aplikáciu len na prehľad vlastných účtov. Aplikácia MultiBank predstavuje revolučné riešenie týchto problémov. So zameraním na pohodlie používateľa sme zjednotili všetky banky do jednej aplikácie. Získajte osobný prehľad o všetkých vašich financiách a prezerajte všetky svoje transakcie na jednom mieste. Aplikácia využíva strojové učenie na predikciu budúcich zostatkov účtov a na detekciu pravidelných platieb, čo zaručí, že sa vám nikdy nestane že by ste zabudli zaplatiť pravidelnú splátku.

Hlasovať
Tím 15: imAgent

Cieľom projektu imAgent je poskytnúť zákazníkom elektronických obchodov inovatívny spôsob vyhľadávania produktov. Umožňujeme rôzne formy vyhľadávania – pomocou textového dopytu, obrázka alebo ich kombinácie. Výsledky vyhľadávania je možné filtrovať a zoraďovať podľa preferencií zákazníka. Webová aplikácia obsahuje aj administrátorskú časť pre prevádzkovateľov elektronických obchodov. Jej hlavnou funkcionalitou je vytváranie nových projektov, ich úprava z pohľadu vyhľadávacieho systému (zmena mopovania, pridanie filtorov, výpočet boostingu), pridávanie produktov spojené s autentifikáciou, ich zmazanie, či dočasné vyradenie z ponuky. Projekty je možné zdieľať s ostatnými používateľmi aplikácie. Súčasťou administrátorského rozhrania je prehľad analytických štatistík projektov, zozbieraných z implicitnej spätnej väzby.

Zobraziť stránku tímu
Tím 19: archmages

AnimArch is our method and software tool representing novel methodology of assigning behavior to class diagrams. It is implemented as plugin for Enterprise Architect, allowing to work with existing class diagrams. Behavior is modeled as animation that can be created by clicking on classes in the diagram. Animation is written in customized animation language and can be made more sophisticated by adding conditions, loops and more. Execution of animation highlights classes, methods and edges in the diagram, simulating execution flow. In the end of the day, Animarch makes software design more comprehensible by visual demonstration of desired behaviour of classes.

Zobraziť stránku tímu
Tím 22: predicar

Pri kúpe auta z druhej ruky je pre neskúseného zákazníka ťažké vyhodnotiť či je ponuka výhodná alebo nie. Preto sme vyvinuli aplikáciu PrediCar, ktorá využíva umelú inteligenciu na analýzu podobnosti ponúk a ich cenové porovnanie s ostatnými inzerátmi. Tým pomáhame zákazníkovi sa bez námahy rozhodnúť sa pre najvýhodnejšiu ponuku na trhu s ojazdenými autami.

Zobraziť stránku tímu

Semifinále - hodnotenie

Cieľom semifinále je určiť 6 tímov, ktoré postúpia do finále súťaže. 5 tímov postupuje na základe hodnotenia odbornej poroty, 1 tím postupuje na základe "hlasovania ľudu".

Porota bude hodnotiť tímy na základe článku a prezentačného videa, ktoré súťažiaci zaslali do semifinále. Porota vyhodnotí viaceré aspekty projektov ako riešenie problému, funkcionalita a použiteľnosť, technická prepracovanosť, vhodnosť použitia technológií, inovatívnosť ale aj úroveň prezentácie či už vo videu alebo v článku.

"Ľudového" hlasovania sa môžu zúčastniť všetci študenti univerzity. Hlasovanie prebieha prostredníctvom univerzitného G Suite účtu. Hlas je možné odovzdať jednému z tímov. Tím s najvyšším počtom hlasov postupuje do finále. Ak ide o tím, ktorý by aj tak postúpil na základe hlasovania poroty, postupuje najbližší ďalší tím v poradí, ktorý porota nevybrala.

Harmonogram súťaže

Súťaž TP Cup pozostáva zo Semifinále, do ktorého postuje všetkých 18 aktuálne zapojených tímov. Do finále postúpi 6 tímov, z ktorých sa určí víťaz súťaže TP Cup 2020.

do 24.5.2020 23:59 (nedeľa)
Zaslanie prezentačného videa, propagačného videa a prezentačného článku.
3.6.2020
Vyhlásenie finalistov.
19.6.2020 (piatok)
Finále TP CUP (naživo).

Porota

Ceny