Základy Objektovo-orientovaného programovania

ak. rok 2023/24

 
 

Zadanie 2.

 
 

Inštanciu triedy v objektovo-orientovanom programovaní vnímame ako abstrakciu objektu reálneho sveta. Takéto priame mapovanie entít reálneho sveta do objektov v modeli podporovanom počítačom aplikujte vo svojom programe v jazyku Java. V zmysle konkretizácie zo zadania 1 aplikujte doteraz vám známe princípy objektovo-orientovaného programovania. Tento model zachyťte diagramom tried v jazyku UML nástrojom UML-et tak, aby sa stal súčasťou projektu v IDE Eclipse. Do súboru pouziteOopPrincipy.pdf spracujte číslovaný zoznam implementovaných/uplatnených princípov objektovo-orientovanej paradigmy. Implementáciu riaďte v zmysle hodnotených kritérií a relevantne progresu odprednášaného obsahu.

Odovzdáva sa: zdrojový kód vrátane adresárovej štruktúry celého projektu s diagramom tried a súbor pouziteOopPrincipy.pdf do miesta odovzdania v AIS

Termín: 12. november 2023 23:59

Vyhodnotenie:

  • Plne funkčný kód v jave a zároveň prehľadné a jasné uplatnenie dotknutých objektovo-orientovaných princípov deklarovaných zároveň v súbore pouziteOopPrincipy.pdf, korektný UML diagram tried – 14–15 b
  • Funkčný kód v jave, prevažne prehľadné a jasné uplatnenie dotknutých objektovo-orientovaných princípov deklarovaných zároveň v súbore pouziteOopPrincipy.pdf, neadekvátny alebo chýbajúci UML diagram tried – 7–13 b
  • Ešte stále akceptovateľný kód v jave, menej prehľadné až nejasne uplatnenie dotknutých objektovo-orientovaných princípov neadekvátne deklarovaných resp. nedeklarovaných v súbore pouziteOopPrincipy.pdf, neadekvátny resp. chýbajúci UML diagram tried – 0–6 b