Základy Objektovo-orientovaného programovaniaak. rok 2023/24 |
||
Zadanie 2. |
||
Inštanciu triedy v objektovo-orientovanom programovaní vnímame ako abstrakciu objektu reálneho sveta. Takéto priame mapovanie entít reálneho sveta do objektov v modeli podporovanom počítačom aplikujte vo svojom programe v jazyku Java. V zmysle konkretizácie zo zadania 1 aplikujte doteraz vám známe princípy objektovo-orientovaného programovania. Tento model zachyťte diagramom tried v jazyku UML nástrojom UML-et tak, aby sa stal súčasťou projektu v IDE Eclipse. Do súboru pouziteOopPrincipy.pdf spracujte číslovaný zoznam implementovaných/uplatnených princípov objektovo-orientovanej paradigmy. Implementáciu riaďte v zmysle hodnotených kritérií a relevantne progresu odprednášaného obsahu. Odovzdáva sa: zdrojový kód vrátane adresárovej štruktúry celého projektu s diagramom tried a súbor pouziteOopPrincipy.pdf do miesta odovzdania v AIS Termín: 12. november 2023 23:59 Vyhodnotenie:
|
||
|