Oznamy

 

 

·         1.6. 2015

o    Všetky informácie potrebné k ukončeniu predmetu sú uvedené na podstránke Pokyny k ukončeniu predmetu.

o    Zároveň pripomíname splnenie úloh – odovzdanie vypracovaných posudkovpropagačných letákov každého tímu – kedže do stanoveného termínu nie všetky tímy úlohy splnili.

o    Prezentácie a obhajoby tímových projektov PKSS začínajú o 8,30 h. dňa 15.6.2015.

o    Do semifinále súťaže TP Cup postúpil tím 7 s témou Aplikácia pre platformu Funtoro. Blahoželáme!

 

 

·         13.5. 2015

o    Pretože v letnom semestri 2014/2015 študuje aj tím 8 ( členovia tímu - Anton Pôbiš, Marek Dukát, Lukáš Danielovič, téma - Sieťový protokol IPv6), vedúci tímu Ing. Peter Trúchly, PhD., meníme schému posudzovania záverečných výsledkov takto: Tímy 1 a 5 si navzájom posudzujú riešenia, tímy 4 a 6 si navzájom posudzujú riešenia, tímy 2 a 7 si navzájom posudzujú riešenia a tímy 3 a 8 si navzájom posudzujú dosiahnuté riešenia.

o    Záverečné prezentácie a obhajoby tímových projektov PKSS sa konajú 15.6.2015.

 

 

·         19.4. 2015

o    Dňa 23.4.2015 počas IIT SRC 2015 budú tímy 57 prezentovať svoje výsledky v rámci súťaže TP Cup. Držíme palce na postup do semifinále!

o    Odovzdanie produktu a celkovej dokumentácie produktu v aktuálnom stave – 24.4.2015 (piatok) do 14,00 h. písomne (prípadne elektronicky-podľa dohody) len Vášmu pedagógovi. Tento kontrolný bod slúži na reálne zhodnotenie stavu riešenia Vášho projektu pred definitívnym záverečným odovzdaním. V zostávajúcich týždňoch môžete ešte spraviť finálne úpravy v dokumentácii, odstrániť nedostatky vo vytvorenom produkte a vytvoriť všetky predpoklady pre úspešné záverečné odovzdanie projektu a naslednú obhajobu.

o    Odovzdanie výsledku celkového projektu – finálny produkt aj dokumentácia – 21.5.2015 (štvrtok) do 14,00 h. Vášmu pedagógovi aj konkurenčnému tímu. Na posudzovanie výsledkov platí už používaná schéma. Posudky je potrebné vypracovať a odovzdať do  29.5.2015.

o    Postup práce tímov a výsledky celkového projektu musia byť zverejnené na aktuálnej webovej stránke tímu v softvérovom štúdiu.

 

 

·         23.2. 2015

o    Podľa požiaviek z rozvrhov výučby tímov a pedagógov sme zostavili rozvrh tímov na letný semester.

o    Pozrite si termíny odovzdávania výstupov v letnom semestri.

o    Od pondelka 23.2.2015 sa tímy budú stretávať v určenom čase podľa rozvrhu v Jobsovom softvérovom štúdiu a špeciálnych laboratóriach.

 

 

·         19.2. 2015

o     Na základe aktualizácie účasti tímov v súťaži TP Cup sa prezentácie tímov pre študentov Ekonomickej univerzity dňa 23.2.2015 zúčastnia len tímy 5 a 7.

 

 

·         13.2. 2015

 

o    Počas prvého týždňa letného semestra je potrebné stanoviť rozvrhové termíny stretávania jednotlivých tímov. V prvom týždni semestra spoločné stretnutie všetkých študentov a tímov nie je plánované. Termín spoločných stretnutí v rozvrhu v pondelok o 16,00 h. v U120 (-1,58) bude venovaný podľa zatiaľ uvedeného harmonogramu spoločným stretnutiam tímov odborov PKSS a UISI v spolupráci s Ekonomickou univerzitou a špeciálnym prednáškam/seminárom.

o    Vašou úlohou bude dohodnúť si navzájom aj s Vašim vedúcim tímu rozvrhový termín pravidelného stretávania pri riešení tímového projektu.

o    Stretnutia v prvom týždni semestra budú ad hoc na základe dohody s vedúcim. Odporúčame rozvrhový čas stretávania prekonzultovať a dohodnúť s Vašim vedúcim tímu – pedagógom v rámci individuálneho stretnutia/kontaktu.

o    Vaše finálne dohodnuté termíny s preferovanými časmi stretávania tímov v laboratóriach doručíte najneskôr 19.2.2015 do 13,00 h. mailom na jan.hudec[zavinac]stuba.sk.

o    Oficiálny rozvrh bude zverejnený do konca týždňa (20.2.2015).

o    Podmienky absolvovania predmetu sú nezmenené, upozorňujeme, že každý tím musí získať z každej etapy riešenia (včítane prezentácie/obhajoby) stupeň hodnotenia aspoň uspokojivý.

o     Na základe spolupráce s Obchodnou fakultou Ekonomickej univerzity budú PKSS tímy, ktoré sa zúčastňujú suťaže TP Cup, dňa 23.2.2015 o 16,00 h. v U120 prezentovať svoj projekt študentom Ekonomickej univerzity.

o     Teda tímy 3, 5, 6, 7 si pripravia prezentáciu na 23.2.2015 (5 min. prezentácia, 5 min. diskusia), v ktorej by mali ukázať, že ich projekt má biznis potenciál a zaujať študentov EU, ktorí im k danému projektu vypracujú marketingovú štúdiu.

o    Harmonogram nasledujúcich spoločných seminárov v pondelok v U120:

16.2.2015Pavol Szorád: Kanban - história, princípy, vs. scrum, príklady

            (pre prípadných záujemcov – študentov z PKSS začína o 16,20 h.)

23.2.2015Prezentácia projektov  16,00 h. U120

spoločná aktivita s Obchodnou fakultou Ekonomickej univerzity –

tímy v študijných programoch IS a SI - 1, 5, 10, 12, 16, 17, tímy v študijnom programe PKSS - 5, 7, (3, 6) - prezentujú svoj projekt v rozsahu 5 minút, treba sa sústrediť na hlavnú myšlienku projektu a jeho biznis potenciál (povinné pre tímy PKSS 3, 5, 6, 7).

 

 

·         1.12. 2014

o    Odovzdanie prototypu vybraných častí systému spolu s dokumentáciou - 5.12. 2014 do 14.00 h.

o    Vhodný termín na neformálnu používateľskú prezentáciu prototypu všetkých tímov za účasti pedagógov a samozrejme tímov, ktoré si navzájom posudzujú projekty sa pokúsime stanoviť v dňoch 8.12. – 15.12.2014

o    Odovzdanie posudku prototypu iného tímu najneskôr do 15.12.2014.

o    Do miesta odovzdaniaAIS sa odovzdáva kompletná dokumentácia vypracovaná v zimnom semestri akademického roka 2014/2015. Dokumentáciu do AIS vloží iba jeden študent z každého tímu, spravidla je to študentský vedúci tímu. Termín: najneskôr 30. január 2015.

 

 

·         31.10. 2014

o    Najneskôr dňa 7.11. 2014 do 14:00 sa odovzdáva dokumentácia analýzy problému, špecifikácie a návrhu riešenia pedagógovi a konkurenčnému posudzujúcemu tímu.

o    Celková dokumentácia (vytlačená alebo len elektronicky - podľa dohody s pedagógom) musí obsahovať obidve časti, t.j. dokumentáciu k výsledku riešenia aj k riadeniu. Pozrite si terminy odovzdávania výstupov v zimnom semestri.

o    Tímy si navzájom posudzujú dokumentáciu podľa uvedenej schémy.

o    Nezabudnite pravidelne aktualizovať webovú stránku projektu.

 

 

·         28.10. 2014

o    Tímom č. 3, 5, 6, 7, ktoré sa prihlásili do súťaže tímov TP Cup, držíme palce, želáme veľa úspechov v súťaži.

 

 

·         14.10. 2014

o    Prihlasovacie mená a heslá do Jobsovho softvérového štúdia boli pridelené pre všetkých študentov predmetu Tímový projekt a sú distribuované cez pedagogických vedúcich tímov.

o    Na zimný semester sú v Turingovej veľkej učebni U120 plánované semináre k tímovým projektom, ktoré môžu pomôcť rozšíriť obzor a vedomosti pri riešení tém tímových projektov; doporučujeme ich absolvovať. Konajú sa v pondelok o 16,00 h. Harmonogram seminárov:

20.10.2014 – Alexander Gerič: Ako prezentovať (nápad, produkt,...),

27.10.2014 – Alexander Vengrin: Vývoj pre zákazníka,

3.11.2014 – Danka Babincová: O tímovej práci z druhej strany,

15.12.2014 – Softvérové nástroje pre vývoj softvéru v tíme.

o    Ešte 2 týždne zostávajú na podanie prihlášky do súťaže TP Cup. Nezabudnite!!

 

 

·         8.10. 2014

o    Pozrite si pokyny v súvislosti s HTML prezentáciou projektu – ako vytvoriť prezentáciu, čo má obsahovať. Prezentáciu projektu vytvorte najneskôr do 5. týždňa semestra.

o    Oboznámte sa so zásadami tvorby projektovej dokumentácie.

o    Doporučujeme a budeme podporovať, aby sa tímy zapojili do prestížnej súťaže TP Cup, ktorá má na FIIT STU už dlhú tradíciu. Účasť v súťaži je dobrovoľná, tím sa musí prihlásiť do súťaže do 28.10.2014 do 14,00 h. Všetky informácie o súťaži nájdete na stránke TP-Cup.

 

 

·         7.10. 2014

o    Podľa požiaviek z rozvrhov výučby tímov a pedagógov sme zostavili rozvrh tímov na zimný semester.

o    Už tento týždeň sa tímy stretnú v určenom čase podľa rozvrhu v špeciálnych laboratóriach alebo v softvérovom štúdiu.

o    Pri práci v softvérovom štúdiu sa riaďte rozvrhom tímov na zimný semester, rozvrhom služieb v softvérovom štúdiu a pokynmi študentov, ktorí majú v príslušnom čase zodpovednosť za prevádzku laboratória.

 

 

·         2.10. 2014

o    Ďalšie stretnutie k predmetu Tímový projekt I sa uskutoční 7.10. 2014 (utorok) o 14.00 v miestnosti U80. Účasť všetkých študentov študijného programu Počítačové a komunikačné systémy a siete, ktorí majú zapísaný tento predmet je povinná.

o    Na stretnutí budú tímom pridelené zadania tém, pedagogické vedenie, určí sa čas podľa rozvrhu na stretávanie sa v softvérovom štúdiu a špecializovaných laboratóriach. Zároveň sa dozviete, ako treba viesť dokumentáciu k projektu, zápisy zo stretnutí, ako organizovať tímovú prácu a stretnutia k projektu.

 

 

·         1.10. 2014

o    Oboznámili sme Vás a zverejnili sme vyhodnotenie ponúk.

o    Témy sme pridelili na základe hodnotenia ponuky, hodnotenia prezentácie a uvedených následných preferencií na ďalšie témy - tu je oficiálne pridelenie tém projektov pre tímy.

o    Tímy, ktoré si s pedagogickými vedúcimi ešte neupresnili rozvrhové časy a laboratória stretávania, tak musia urobiť najneskôr do piatka 3.10.2014 15.00 h. a odsúhlasené termíny do rozvrhu poslať mailom garantovi predmetu – jan.hudec[at]stuba.sk

 

 

·         25.9. 2014

o    Podľa vyjadreného záujmu o vypracovanie ponuky na príslušnú tému tímového projektu otvárame etapu vypracovania ponúk.  Jednotlivé tímy na základe zadania témy a informácií z konzultácií vypracujú a odovzdajú ponuku na tú tému tímového projektu, ktorú nahlásili garantovi predmetu. Samozrejme je možné dobrovoľne (nepovinne) vypracovať a predložiť ponuku aj na inú tému (v druhom poradí). Môže Vám to pomôcť pri definitívnom pridelení témy tímového projektu. Ale hodnotiť sa bude iba práve jedna prezentovaná ponuka. Prípadné závažné zmeny je možné riešiť s garantom predmetu.

o    Pri vypracovaní ponuky Vám môže pomôcť odporúčaný obsah ponuky, ktorý si môžete pozrieť na podstránke ponuka.

o    Ďalšie stretnutie k predmetu Tímový projekt I sa uskutoční 30.9. 2014 (utorok) o 14.00 v miestnosti U80. Účasť všetkých študentov študijného programu Počítačové a komunikačné systémy a siete, ktorí majú zapísaný tento predmet je povinná.

o    Na stretnutí tímy odovzdajú ponuku v dvoch tlačených exemplároch a prezentujú svoju ponuku (každý tím len jednu) v rozsahu 4-6 minút - uchádzanie sa o tému projektu.

o    K dispozícii bude technické vybavenie – dataprojektor a počítač na prezentáciu.

o    Vypracovanú ponuku na vybranú tému tímového projektu spolu s kompletným rozvrhom všetkých členov tímu a návrhom preferovaných termínov stretávania sa tímu pošlite elektronicky do utorka 30.9.2014 13,00 h. garantovi predmetu – jhudec[at]fiit.stuba.sk

 

 

·         23.9. 2014

 

o    Na prvom stretnutí sme vytvorili 7 riešiteľských tímov PKSS.

o    Pokračujú konzultácie tém s vedúcimi projektu zoznam tém.

o    Tímy oznámia garantovi predmetu mailom (jan.hudec[at]stuba.sk ) tému tímového projektu, na ktorú vypracujú a predložia ponuku, do 25.9.2014 (štvrtok, 1.týždeň), 13,00 h.

 

 

·         18.9. 2014

o    Prvé spoločné stretnutie k predmetu Tímový projekt I sa uskutoční 23.9. 2014 (utorok) o 14.00 v miestnosti U80 (-1,57). Účasť všetkých študentov študijného programu Počítačové a komunikačné systémy a siete, ktorí majú zapísaný tento predmet je povinná.

o    Zoznam aktuálnych tém tímových projektov. Preštudujte si zadania jednotlivých tém tímových projektov, aby ste na prvom stretnutí mohli kvalifikovane konzultovať náplň Vašej vybranej témy/tém.