The Virtual Reality Modeling Language

Obsah Úvod Nastavenia prezerača Dušan Hanuska
Špecifikácia jazyka Polia Odkazovanie
Uzly Skupinové uzly Abecedný zoznam uzlov Predošlá strana

WWWInline

No a nakoniec, uzol WWWInline, ktorý sa nehodí do žiadnej kategórie.

WWWInline

Uzol WWWInline načítava svoje deti z ľubovoľného World Wide Web-u. Presnejšie, v čase, keď sú detí čitané, nie sú definované. Pokiaľ sa zobrazuje WWWInline, môže byť čítanie detí oneskorené. WWWInline s prázdnym menom nerobí nič. Meno je ľubovoľné URL (Universal Resource Locator).

Efekt vykreslenia URL, ktoré nie je VRML, nie je v uzle WWWInline definované.

Ak je v poli bboxSize vo WWWInline špecifikovaný neprázdny rám (rám je neprázdny, ak aspoň jeden z jeho rozmerov je väčší ako nula), potom objektový priestor rámu WWWInline špecifikovaný svojimi poľami bboxSize a bboxCenter. To dovoľuje implementácii triediť prezeranie alebo dovoľuje prepínanie WWWInline bez načítania jeho obsahu pomocou uzla LOD.

Formát definovania uzla a prednastavené hodnoty:
     WWWInline {
         name ""            # meno typu SFString
         bboxSize 0 0 0     # veľkosť rámu typu SFVec3f
         bboxCenter 0 0 0   # stred rámu typu SFVec3f
     }
Príklad