| Manažment projektov softvérových a informačných systémov Tu nájdete aktuálne oznamy k predmetu Manažment projektov softvérových a informačných systémov.
Pozrite si prosím
kde sa dozviete napr. o spôsobe organizácie predmetu, podmienkach absolvovania predmetu, nájdete harmonogram spolu s odporúčanou literatúrou. Táto stránka neobsahuje VŠETKY informácie k predmetu Manažment v softvérovom inžinierstve!!!Niektoré upresnenia sa dozviete na prednáškach.
 Ak vám napadne niečo, čo by tu malo byť, alebo zistíte nejaké nepresnosti, či nejasnosti, ozvite sa (na prednáške alebo najlepšie mailom na adresu meno.priezvisko [zavináč] stuba[.]sk).
 
|  | to Homepage |  | to Teaching |  | to the Top | 
 Oznamy 
6.2.2013
Pozrite si Váš výsledok v predmete Manažment v softvérovom inžinierstve:  Eseje MSI 2013. 5.2.2013
Pozrite si celkové hodnotenie predmetu po uzavretí predmetu v akademickom informačnom systémeZnámky budem zapisovať a zároveň tí, čo boli na druhom termíne budú mať možnosť nahliadnuť do písomky vo štvrtok, 7.2. 2013, o 15.00 v 3.04.Prosím o spätnú väzbu vyplnením dotazníka v ePrieskume. Ďakujem.31.1.2013
Opravný termín skúšky bude 5.2.2013 o 10:30 v novej budove na 3. poschodí. Stretneme sa v respíriu na 3NP (sídlo Ústavu informatiky a softvérového inžinierstva).28.1.2013
Pozrite si hodnotenie predmetu v akademickom informačnom systéme
  
  sú tam body za semester a záverečný test (pozrite list v zaznamníku učiteľa, kde si zvolíte predmet MSI) a tiež známka  každý, kto bol na riadnom termíne v závislosti od celkového počtu získaných bodov mohol získať bonusZnámky budem zapisovať a zároveň budete mať možnosť nahliadnuť do vašich písomiek v stredu, 30.1. 2013, o 10.00 v respíriu na 3. poschodí v novej budove - prosím, aby ste prišli načasEšte pár poznámok k analýze vynaloženého úsilia:
 často dosť slabá, alebo chýbajúca hodnotiaca analýza nameraných údajov, t.j. v dokumente sú uvedené vybrané namerané údaje a tieto opísané, avšak nie je napr. jasné či to takto bolo dobre, zle, či treba vykonať nejaké opatrenie do budúcnosti, aké to malo dopady na ďalšie činnosti, výstupyoceňujem analytický a kritický pohľad mnohých na tím, jeho jednotlivých členov a aj ich vyhodnotenie24.1.2013
Výsledky predmetu zverejním najneskr v utorok 29.1. 2013 (pokiaľ nezasiahne vyššia moc). Budem sa snažiť, aby to bolo aj skôr.Nahliadnutie do písomky a zapisovanie známok bude v stredu, 30.1. 2013 o 10.00 (respírium 3. posch. nová budova - Ústav informatiky a softvérového inžinierstva). 7.1.2013
13.12.2012
Výsledky za semester sú v AIS. Zápočet dostane ten, kto má 20 a viac bodov a odovzdá v akceptovateľnom tvare esej. Ak budu v eseji vážne nedostatky - formálne, vyhradzujeme si právo na zníženie počtu bodov.Skúška je 15.1.2013 o 10:30, prineste si index na zapísanie zápočtu.Nezabudnite, že na skúšku treba priniesť analýzu vynaloženého úsilia v tímovom projekte - úloha nie je povinná, t.j. kto to na prvý termín nedonesie, nič sa nedeje, len nezíska 10 bodov.10.12.2012
Doplnila som materiály k poslednej prednáške. Do AIS treba odovzdať finálnu verziu esejí:
  
  termín kedy treba vložiť esej je do 17.12.2012, 15:00treba vložiť zip, ktorý bude obsahovať verziu vo formáte pdf a tiež verziu vo formáte doc (zdrojový tvar)6.12.2012
Na poslednej prednáške poviem niečo aj k úlohe Analýza vynaloženého úsilia v tímovom projekte, ktorá je nepovinná a možno ju odovzdať iba na prvom termíne skúšky.27.11.2012
Doplnila som stručnú informáciu k posledným prednáškam. Preštudujte si informácie k úlohe Aplikácia poznatkov riadenia projektov.Prezentácie k aplikácii poznatkov - tí študenti, ktorí majú zapísaný predmet tímový projekt a sú v ňom aktívni prezentujú ústne pod)la termínov nižšie, ostatní prezentujú písomne formou dokumentu, ktorý odovzdaju najneskôr vo štvrtok  6.12.2012, 15:00 do AIS.Termíny ústnych prezentácií tímovIvan Srba
 
  Jakub ŠimkoUtorok 4. decembra, 15:00 - Tim 4Utorok 4. decembra, 16:30 - Tim 5Utorok 4. decembra, 18:00 - Tim 7Štvrtok 6. decembra, 14:00 - Tim 1 
  Marián ŠimkoUtorok 4. decembra, 15:00 - Tim 10Utorok 4. decembra, 16:00 - Tim 12Utorok 4. decembra, 17:00 - Tim 6Štvrtok 6. decembra, 14:00 - Tim 14 
  Michal BarlaŠtvrtok 6. decembra, 12:00 - Tim 2Štvrtok 6. decembra, 13:00 - Tim 11Štvrtok 6. decembra, 14:00 - Tim 8Streda 12. decembra, 10:00 - Tim 3 
  Pondelok, 3. decembra, 13:00 - Tím 9Pondelok, 3 decembra, 18:45 - Tím 15Utorok, 4. decembra, 12:00 - Tím 13Nezabudnite na priebežný test v pondelok 3.12. 2012 o 18:00 v miestnostiach DE150, DE300, CD300 podľa [!!!] tohto zaradenia. Je dôležité, aby každý prišiel do miestnosti, do ktorej je zaradený.24.11.2012
Najbližší týždeň máme dve prednášky
  
  PONDELOK 26.11.2012, 16:00 - Ľuboš Korbaš (Softec): Ako získať vysnený jobUTOROK 27.11. 2012, 15:00 - Roman Kňažko (IBM): Plánovanie veľkého projektuPriebežný test bude v pondelok 3.12. 2012 o 18:00 v miestnostiach DE150, DE300, CD300 podľa [!!!] tohto zaradenia. Je dôležité, aby každý prišiel do miestnosti, do ktorej je zaradený!23.11.2012
Doplnila som stručnú informáciu k poslednej prednáške. Nezabudnite na termín odovzdania eseje - 26.11. 2012, 15:00 - do AIS a vytlačenú doniesť na stretnutie 27.11.2012.
   
   Starostlivo skontrolujte použitie vzoru pre písanie eseje.Odovzdajte esej vo formáte Word (doc). Iný formát nie je prípustný.Pomenujte esej v tvare 
 esej2012_<cislo-timu>-<skratka-stud-prog>-<meno-v-AIS>.doc, t.j. napr.
 esej2012_05-si-xzelenik.docPozorne si pozrite aj kritériá pre hodnotenie odbornej eseje.Vytlačená esej, ktorú donesiete na stretnutie bude identická s tou, čo je v AIS.14.11.2012
7.11.2012
30.10.2012
Doplnila som stručnú informáciu k poslednej prednáške a úlohy. Metodiku treba odovzdať do AIS v zmysle pokynov najneskôr do 5.11.2012, 15:00. Nenechávajte si to na poslednú chvíľu. Odovzdanie tlačenej verzie je v utorok na stretnutiach 15.11.2012 každá skupina podľa harmonogramu.24.10.2012
19.10.2012
14.10.2012
Preštudujte si informácie k metodikám. Najbližší utorok na stretnuti o 17:00 si povieme základné informácie a následne sa v skupinách pridelia témy. [!!!] Všetky termíny na odovzdanie platia. A platia naozaj. Termíny sú vždy dôležité, ale na predmete, kde je manažment priamou súčasťou ešte viac. Preto nenechávajte odovzdanie na poslednú chvíľu. Využite to, že máte vlastne o týždeň viac a doneste na najbližšie stretnutie viac menej hotovú esej.9.10.2012
Doplnila som stručnú informáciu k obsahu poslednej prednášky.Pozorne si pozrite aj kritériá pre hodnotenie eseje.Do 15.10. 2012, 15:00 treba vložiť do AIS draft vašej eseje:
   
   v prvom rade podľa pokynov vášho cvičiaceho - tie majú najvyššiu priorituformát MS Word s využitím šablónyv slovenskom jazykunie je kritický formát dokumentu, ale je dobre si dať od začiatku záležať na tom, aby to bolo v šablóne, nech s tým nemáte problém a nech to má celé nejakú kultúrupomenujte esej v tvare 
 draft-esej2012_<cislo-timu>-<skratka-stud-prog>-<meno-v-AIS>.doc, t.j. napr.
 draft-esej2012_05-si-xzelenik.docVytlačený draft eseje, ktorý donesiete na najbližšie stretnutie bude identická s tou, čo je v AIS.Pozrite si príklad na výpočet kritickej cesty. 
| 2.10.2012
30.9.2012
Máme prvú zmenu v harmonograme predmetu - priebežný test som presunula na 3.12.2012, keďže v pláonvanom čase neboli žiadne voľné miestnosti.Rozdelenie do skupín je takto:
  
    I. Srba - Tím 5, 7 + O. Danada - B701J. Šimko - Tím 10, 14 + A. Szorád, J. Calík, M. Hlavenka -  AB35M. Šimko - Tím 2, 11 + T.Boleček, J.Kujan - DE150M. Barla - Tím 9, 13, 15 - C801I. Srba - Tím 1, 4 + V. Villaris, J. Baloga - B701J. Šimko - Tím  6, 12 + D. Petráš, J. Krajčovič, M. Košický - AB35M. Šimko - Tím 3, 8 + D. Poizl, M. Škoda, Ľ. Mydla - DE150Nezabudnite na úlohy a plán vstupov hosťov do ďalších prednášok. Teším sa na stretnutie v utorok. |   |  25.9.2012
Doplnila som stručnú informáciu k obsahu prvého stretnutia a úloh. Pozrite si úlohy, pričom nezabúdajte, že toto sú základné úlohy, nezakazuje sa urobiť viac, resp. spravidla sa aj viac očakáva, napr. nielen pohľadať nejaké vhodné zdroje k téme eseje, ale aj ich čítať a najmä prečítať zopár starších esejí. Vypracovanie úlohy kurzívou je podmienka na to, aby vaša účasť na nasledujúcom stretnutí bola akceptovaná.Nezabudnite sledovať harmonogram predmetu a aj podľa neho fungovať. V prípade zmien v ňom na to upozorním.17.9.2012
Stretnutia k predmetu budú vždy v utorok - o 15.00 (prednáška a potom budú nasledovať semináre a konzultácie k zadaniam).Prednáška prvý týždeň semestra
  
  bude spojená s cvičeniami, účasť je povinnábude v čase prednášky, t.j. o 15:00oboznámime sa s obsahom predmetu a podmienkami absolvovaniaúvod do manažmentu projektovviac k prvému zadaniu a spôsobu organizácie cvičeníTeším sa na stretnutie - v utorok, 25.9. 2012 o 15.00, DE150 príďte všetci. Aktívna účasť na seminároch a konzultáciách je podmienkou absolvovania predmetu.
 
|  | to Homepage |  | to Teaching |  | to the Top | 
 |  |  |  |