Logo

RoboCup at FIIT'10

Regionálny turnaj v simulovanom robotickom futbale v Bratislave

RoboCup
Úvod
Turnaj
    Výsledky
    Pozvánka
    Pravidlá 2D
    Pravidlá 3D
    Harmonogram
    Pokyny pre tímy
    Prihlásené tímy
História
Odkazy
Kontakt
English

Tu je niekoľko základných pokynov pre súťažiace tímy. V prípade nejasností alebo potreby doplnenia informácií prosím kontaktujte organizátorov.

Turnaj je otvorený pre študentské tímy zo strednej Európy. Všetci ktorí majú vlastného hráča a chcú si zmerať svoje sily s inými hráčmi sú srdečne pozvaní. Tímy sa môžu prihlasovať na adrese

Súčasťou prihlášky na turnaj musí byť minimálne názov tímu, kontaktné informácie autorov, škola na ktorej autori študujú spolu s druhom štúdia, stručná charakteristika hráčov (hlavné zameranie práce, využité postupy, tím z ktorého sa vychádza atď.), predbežná spustiteľná verzia hráča pre účely kvalifikácie. V prípade akýchkoľvek nejasností odporúčame komunikáciu priamo s organizátormi.

Organizátori si vyhradzujú právo usporiadať v prípade veľkého počtu prihlásených tímov kvalifikačné kolo, v ktorom sa rozhodne o účasti tímov na turnaji.

Každý tím bude mať pridelené 1 až 2 počítače. Pre svojich hráčov bude môcť tím využiť výpočtovú silu a úložný priestor pridelených počítačov. V prípade nutnosti je možné požiadať organizátorov o pridelenie ďalšieho stroja, tejto požiadavke však nemusí byť z technických dôvodov vyhovené.

Tím je povinný dodať organizátorom spúšťacie súbory a zdrojové kódy svojho tímu, prípadne všetky ďalšie súčasti hráča potrebné na jeho beh (napríklad konfiguračné súbory a skripty), a to najneskôr do skončenia turnaja. Dodané súbory budú po turnaji zverejnené. Celý tím musií byť spustiteľný jedným príkazom z príkazového riadku a tím musí tento príkazový riadok dodať spolu so súbormi hráča.

Každý tím je zodpovedný za spustenie vlastných hráčov na turnaji a nebude tolerované zdržovanie pri spúšťaní hráčov, prípadne opakované spúšťanie hráčov (a teda aj servera). Odporúčame si spúšťanie dôkladne pripraviť a niekoľko krát vyskúšať. Rozhodca môže udeliť výnimku z tohto pravidla v prípade, že takýto stav nastal bez zavinenia tímu.