Formát definovania uzla a prednastavené hodnoty: MatrixTransform { matrix 1 0 0 0 # matica typu SFMatrix 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 }Príklad
Formát definovania uzla a prednastavené hodnoty: Rotation { rotation 0 0 1 0 # otočenie typu SFRotation }Príklad 1 2
Formát definovania uzla a prednastavené hodnoty: Scale { scaleFactor 1 1 1 # škálovací faktor typu SFVec3f }Príklad
Formát definovania uzla a prednastavené hodnoty: Transform { translation 0 0 0 # posun typu SFVec3f rotation 0 0 1 0 # otočenie typu SFRotation scaleFactor 1 1 1 # škálovací faktor typu SFVec3f scaleOrientation 0 0 1 0 # orientácia škály typu SFRotation center 0 0 0 # stred typu SFVec3f }
Transformačný uzol | je rovnocenný | sekvencii |
Transform { translation T1 rotation R1 scaleFactor S scaleOrientation R2 center T2 } |
<=> |
Translation { translation T1 } Translation { translation T2 } Rotation { rotation R1 } Rotation { rotation R2 } xScale { scaleFactor S } Rotation { rotation -R2 } Translation { translation -T2 } |
Formát definovania uzla a prednastavené hodnoty: Translation { translation 0 0 0 # posun typu SFVec3f }Príklad 1 2 3 4 5 6