Projektový denník
Základné informácie
- Každý si založí projektový denník.
- Do projektového denníka si bude značiť všetky veci súvisiace s predmetmi Tímový projekt a Riadenie projektov v informatike.
- Čo všetko tam bude, záleží od každého jednotlivca, treba však dodržať niektoré povinné časti (tieto sa budú spresňovať počas semestra).
- Denník má slúžť najmä vám, aby ste čo najlepšie zvládli tento predmet (v zmysle osobného manažmentu), ale najmä projekty, v ktorých budete pôsobiť vo vašej ďalšej kariére. Bolo by však dobré, aby bol aspoň "trochu" čitateľný.
- Hlavnou úlohou denníka v tomto predmete je porozumenie rozloženia času, ktorý trávite prácou v týchto predmetoch. Toto umožní (dúfam) lepšie plánovanie a rozloženie vášho času v budúcnosti.
- Projektový denník treba nosiť so sebou!
Na stretnutiach priebežne budem stav denníkov prezerať.
V prípade, že si denník alebo jeho časť udržujete na počítači treba priniesť aktuálny stav vytlačený (v takomto prípade je vhodné fyzicky oddeliť zápisy v jednotlivých týždňoch, aby ste mohli iba prikladať strany).
 |
to Homepage |
 |
to Teaching |
 |
to RPvI |
 |
to the Top |
Obsah projektového denníka
Kontrolný bod - 13.10. 2003
- založiť si projektový denník (kúpiť zošit)
- vytvoriť titulnú stranu projektového denníka (univerzita, odbor, názov predmetu, meno, školský rok, dátum založenia denníka)
- vynechať 1 stranu na obsah
- očíslovať strany v denníku (stačí niekoľko prvých strán)
- navrhnúť tabuľku na zaznamenávanie stráveného času; musí obsahovať minimálne tieto údaje:
- dátum
- stručná identifikácia činnosti
- čas (v minútach alebo v hodinách a častiach hodín)
- poznámky
- kto na činnosti pracoval (sám alebo identifikácia členov tímu, ktorí spolupracovali)
- naplniť navrhnutú tabuľku odhadnutými sumárnymi údajmi (podľa činností) od začiatku semestra (úlohy súvisiace s počiatočnou analýzou predmetu a úlohy súvisiace s tvorbou ponuky a prípravou jej prezentácie)
Kontrolný bod - 25.11. 2003
- pokračujte v zaznamenávaní a sledovaní stráveného času, túto činnosť vykonávajte pravidelne až do skončenia práce v tomto predmete
- do denníka priebežne zapisujte všetky poznámky, nápady,... v súvislosti s tímovým projektom
- podľa plánu činnosti identifikujte základné úlohy v tímovom projekte (predmety Riadenie projektov v informatike a Tímový projekt)
- navrhnite tabuľku (množinu tabuliek) sumarizácia stráveného času:
- tabuľka bude obsahovať stĺpec pre každú úlohu (resp. podúlohu)
- v riadkoch budú jednotlivé týždne
- bunky tabuľky budú obsahovať súčty časov pre jednotlivé úlohy (podúlohy) v rámci príslušného týždňa
- pre každú úlohu z tabuľky sa bude dať zaznamenať aktuálny súčet časov (t.j. koľko času ste doteraz venovali úlohe) (aktuálny súčet sa bude vypočítavať každý týždeň, zvážte použitie ďalšej tabuľky)
- bude sa dať zaznamenať aktuálny celkový strávený čas (každý týždeň)
- pre každý týždeň sa bude dať zaznamenať, koľko času ste venovali tímovému projektu (a tiež jednotlivým úlohám, ako sa už požadovalo vyššie) v príslušnom týždni, spolu s údajmi:
- priemerný čas venovaný týždenne jednotlivým úlohám a aj celkovo do daného týždňa
- minimálny čas ...
- maximálny čas ...
- naplňte navrhnutú tabuľku sumárnymi údajmi doteraz
- pri sumarizácii treba uvádzať časy v hodinách a nie minútach
 |
to Homepage |
 |
to Teaching |
 |
to RPvI |
 |
to the Top |
|
 |
 |
|